مرکز لیزر موهای زائد در شهریار

پیشرفته ترین مرکز لیزر موهای زائد در شهریار

مرکز لیزر موهای زائد در شهریار معتبرترین مکان برای انجام خدمات لیزر می باشد. حذف و از بین بردن موهای زائد بدن یکی از مهم ترین دغدغه های آقایان و خانم ها است. تقریبا همه ی افراد بعد از سن بلوغ اقدام به رفع موهای زائد خود با روش های مختلفی می کنند. موهای زائد در قسمت دست، پا، صورت، ناحیه بیکینی و در بعضی از افراد در کل بدن دیده می شود. مرکز لیزر موهای زائد در شهریار بهترین انتخاب برای لیزر می باشد.

 

چرا باید مرکز لیزر موهای زائد در شهریار را برای حذف موهای زائد خود انتخاب نماییم؟

استفاده از ژیلت و تیغ متداول ترین روش برای از بین بردن موهای زائد است. احتمالا شما نیز از این روش برای حذف موهای زائد خود استفاده نموده اید. این روش یکی از راحت ترین روش ها به حساب می آید. شما با استفاده از یک ژیلت می توانید در عرض چند دقیقه موهای زائد را از بین ببرید اما چند عارضه در این روش برای فرد ایجاد می گردد. حساسیت های پوستی و قرمزی پوست یکی از شایع ترین عوارض استفاده از ژیلت می باشد. همچنین بعد از شیو موهای زائد حدود دو تا سه روز دیگر دوباره موهای زائد شما دوباره رشد خواهند نمود. مرکز لیزر موهای زائد در شهریار بهترین انتخاب برای حذف موهای زائد می باشد.

مرکز لیزر موهای زائد در شهریار

استفاده از دستگاه اپی لیدی برای حذف موهای زائد بدن از دیگر روش ها می باشد. بسیاری از خانم ها و آقایان از این دستگاه ها استفاده می نمایند. این روش نیز یک روش کاملا موقتی است اما رشد موهای زائد نسبت به استفاده از ژیلت بیشتر می گردد. مهم ترین عارضه این روش وجود درد است. در صورتی که موهای زبر و ضخیم را با این دستگاه از بین ببرید درد زیادی را احساس خواهید نمود. همچنین در بعضی از افراد حساسیت و قرمزی پوست نیز ایجاد می گردد. رشد مجدد موهای زائد حدود بیست الی سی روز بعد از اصلاح خواهد بود.

روش دیگر برای حذف موهای زائد اپیلاسیون می باشد. در این روش از موم سرد و گرم برای حذف موها استفاده می شود. طول مدت رشد مجدد مو در این روش بیشتر است. زیرا موها تقریبا از ریشه جدا می شوند. همچنین بعد از اپیلاسیون موها نازک تر می گردد. اما مشکل موجود در این روش نیز وجود درد بسیار و حساسیت پوستی می باشد. همچنین برای این کار ماهانه باید زمان و هزینه زیادی را صرف نمایید. مرکز لیزر موهای زائد در شهریار شما را از هزینه های مکرر نجات می دهد.

انجام لیزر در مرکز لیزر موهای زائد در شهریار روشی دائمی برای خلاص شدن از شر موهای زائد می باشد. دستگاه لیزر با استفاده از طول موج سبب از بین رفتن فولیکول مو می شود و بعد از انجام چندین جلسه متوالی موهای زائد به طور کلی از بین خواهند رفت. لیزر تنها روش دائمی برای حذف موهای زائد است که شما را از دردهای مکرر و اتلاف هزینه و زمان نجات می دهد. مرکز لیزر موهای زائد در شهریار با ارائه خدمات عالی در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

 

فواید انجام لیزر در مرکز لیزر موهای زائد در شهریار

  1. وجود نداشتن محدودیت: در مرکز لیزر شهریارهیچ محدودیتی برای استفاده از لیزر در هیچ نقطه بدن وجود ندارد. شما از سایر روش ها نمی توانید برای هر نقطه از بدن خود استفاده نمایید. اما لیزر موهای زائد می تواند در نواحی صورت، دست، پا، زیر بغل، سینه، کمر و ناحیه بیکینی مورد استفاده قرار بگیرد. شما می توانید در مرکز لیزر موهای زائد در شهریار با چندین جلسه مراجعه برای لیزر موهای زائد خود از شر تمام موهای زائد بدن خود خلاص شوید و دیگر نگران آن ها نباشید.
  2. دائمی بودن لیزر: لیزر موهای زائد تنها روش دائمی برای حذف موهای زائد به حساب می آید. فرد بعد از انجام چندین جلسه لیزر دیگر احتیاجی به از بین بردن موها نخواهد داشت. در این روش فولیکول مو توسط لیزر از بین برده می شود و همین موضوع سبب می گرد تا دیگر رشد مو اتفاق نیفتد. البته در مواردی ممکن است موهای بسیار نازک به صورت پراکنده رشد نمایند که به راحتی می توان آن ها را از بین برد. فقط توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه مطلوب حتما باید جلسات لیزر به صورت مرتب در مرکز لیزر موهای زائد در شهریار انجام گردد.
  3. روشی با کمترین عارضه: لیزر یکی از روش های بسیار کم خطر و غیر تهاجمی است. ممکن است در نواحی که موهای ضخیم و زبری دارید دچار درد شوید اما به طور کلی این روش دارای کمترین میزان درد و عارضه است. در موارد کمی ممکن است فرد دچار حساسیت پوستی یا سوختگی شود. انتخاب یک مرکز معتبر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مرکز لیزر موهای زائد در شهریار یکی از معتبرترین مراکز برای لیزر می باشد. کلینیک زیبایی نوسان طب آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

مرکز لیزر موهای زائد در شهریار

کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد و مرکز لیزر موهای زائد در شهریار

مرکز لیزر موهای زائد در شهریار یکی از کلینیک های تخصصی می باشد که با دارا بودن افراد و کادر مجرب کار خود را انجام می دهد. اهمیت انجام لیزر در یک مکان معتبر بسیار زیاد است. توجه داشته باشید که لیزر کاری بسیار تخصصی است و در صورت متخصص نبودن اپراتور دستگاه ممکن است خسارت های جبران ناپذیری پیش آید. سوختگی حاصل از لیزر می تواند منجر به زخم عمیقی گردد. حتما باید قبل از مراجعه و انتخاب مرکز درباره ی تخصصی بودن کلینیک تحقیقات لازم را انجام دهید.

دستگاه لیزر با در تماس با پوست است. در صورتی که پروتکل های بهداشتی رعایت نگردد، ممکن است انواع امراض پوستی انتقال یابد. داشتن سری مخصوص لیزر یکی از موارد بسیار مهم می باشد. متاسفانه به تازگی بیماری های پوستی مانند زگیل تناسلی در ایران شیوع پیدا کرده است. رعایت نشدن بهداشت و ضد عفونی نکردن دستگاه بعد از هر بار استفاده می تواند عاملی برای انتقال این ویروس به سایر افراد باشد. توجه داشته باشید که در مرکز لیزر موهای زائد در شهریار تمام پروتکل های بهداشتی لازم به دقت رعایت می گردد و هیچ خطری برای افراد وجود ندارد.

در مواردی که برخی از مراکز هزینه بسیار کمتری را درخواست می نمایند باید به رعایت موارد مهم در این مرکز شک کنید. دستگاه نامناسب، اپراتور غیر حرفه ای و محیط غیر بهداشتی از مواردی است که در مراکز نامعتبر به چشم می خورد. دقت داشته باشید که برای انجام هر اقدام زیبایی و پزشکی حتما باید قبل از رفتن تحقیقات کاملی را درباره ی آن مرکز انجام دهید. مرکز لیزر موهای زائد در شهریار با داشتن بهترین دستگاه و کادر مجرب عالی ترین نوع خدمات لیزر را به شما ارائه می دهد.

 

لیزر الکساندرایت کندلا در شهریار

وجود دستگاه استاندارد برای لیزر مورد بسیار مهم دیگر است. دستگاه الکساندرایت کندلا در مرکز لیزر موهای زائد در شهریار یکی از بهترین دستگاه های لیزر دنیا است که با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده است. این دستگاه دارای قدرت طول موج زیادی است. شما با انجام چندین جلسه لیزر با این دستگاه می توانید نتیجه خوب و مورد نظر خود را به دست آورید. در صورتی که از دستگاه غیر استاندارد برای لیزر استفاده شود نه تنها نتیجه مناسب به دست نمی آید بلکه ممکن است پوست فرد نیز دچار آسیب جدی شود.

موضوع مهم دیگر این است که در صورت قدرتمند نبودن دستگاه لازم است که فرد جلسات بسیار زیادی را برای لیزر مراجعه نماید و هزینه بسیار بیشتری را پرداخت نماید. این در حالی است که برای حذف دائمی موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا تنها 8 الی 10 جلسه لیزر کافی است. همچنین توجه داشته باشید که وجود یک دستگاه خنک کننده قوی نیز اهمیت زیادی دارد. دستگاه خنک کننده به همراه لیزر مورد استفاده قرار می گیرد و سبب کاهش درد و جلوگیری از سوختگی می شود. اگر دستگاه خنک کننده خوبی مورد استفاده قرار نگیرد فرد درد زیادی را متحمل خواهد شد. مرکز لیزر موهای زائد در شهریار با استفاده از بهترین تجهیزات با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد.

مرکز لیزر موهای زائد در شهریار

نکات مهم درباره ی لیزر در مرکز لیزر موهای زائد در شهریار

  1. قبل از انجام لیزر در مرکز لیزر موهای زائد در شهریار مشاوره ی خوبی دریافت خواهید نمود. توجه داشته باشید که انجام لیزر برای موهای نازک و کرکی اصلا مناسب نیست. در صورتی که لیزر را برای موهای کرکی انجام دهید سبب افزایش و ضخیم تر شدن آن ها می گردید. متاسفانه در برخی از مراکز توضیح زیادی در این باره داده نمی شود و فرد بعد از انجام لیزر شاهد ضخیم تر شدن موها می گردد. در مرکز لیزر موهای زائد در شهریار مشاوره ی کاملی انجام می گردد.
  2. در صورت داشتن بیماری و حساسیت پوستی حتما به پزشک خود اطلاع دهید. مرکز لیزر موهای زائد در شهریار قبل از انجام لیزر اطلاعات کاملی را درباره ی سلامتی و مشکلات جسمی شما دریافت می کند. بیماری های پوستی با انجام لیزر تشدید پیدا می کنند بنابراین حتما باید مشکل خاص خود را بیان کنید. در صورت انجام لیزر در این شرایط ممکن است فرد دچار سوختگی شدید پوستی شود. مرکز لیزر موهای زائد در شهریار با بررسی تمام موارد مهم قبل از لیزر سعی در ارائه بهترین خدمات را دارد.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما  تماس بگیرید:

02165015028
09935854248

پیج اینستاگرام:

noyanteb.center