پخش و فروش کاغذ دیواری در سراسر کشور

پخش و فروش کاغذ دیواری در سراسر کشور

همیشه کاغذ دیواری در طراحی دکوراسیون قطعا در اولویت لیست قرار دارد و هر یک از افراد مقاصد مختلفی از این خرید را دنبال می کنند. دوام، جلوه های زیبا، قیمت و غیره از جمله دلایلی هستند که باعث فروش کاغذ دیواری شده که در این میان برخی محبوب و برخی کم فروش می شوند. پخش و فروش کاغذ دیواری توسط آرتار دکور در سراسر کشور به واسطه نمایندگی های معتبر در ایران صورت می گیرد که محصولات به سراسر کشور بدون محدودیت ارسال می شود. در این مراکز، کاغذدیواری های باکیفیت و ضمانت شده را می توانید با راهنمایی مشاوران فروش و نیروهای پشتیبانی تهیه کنید که این مهم خبری خوشایند برای هر خریداری است تا از پاسخ هر سوالی احتمالی به بهترین شکل ممکن برخوردار شود.

خرید کاغذدیواری باکیفیت و مرغوب

امروزه علم طراحی دکوراسیون داخلی با کاغذدیواری به خوبی انس گرفته است و از آن به عنوان یکی از عناصر مهم در زیباسازی فضای داخلی استفاده می کنند.

  • شاید خانه های پدری یا پدربزرگ ها را به یاد داشته باشید که با اولین کاغذ دیواری هایی که از جنس کاغذ بودند چگونه آراسته شده بود. اما گاهی کنجکاوی و شیطنت های کودکانه نسبت به این نوع کاغذ دیواری کار دست بزرگتر ها می داد و عمر این ضیافت زیبا دیری نمی پایید و زود رو به فرسودگی و خرابی می رفت. این شد که مشتریان، زیاد از کاغذ دیواری های کاغذی راضی نبودند و به دنبال روش بهتری برای زیبایی خانه ها بودند تا عمر و دوام بیشتری به پوشش دیوار در مقابل آسیب های احتمالی ببخشد. به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی کاغذ دیواری های با کیفیت و با دوام روی کار آمدند و مژده ای به اهل ذوق و هنر در دکوراسیون داخلی داده شد.
  • نوع دیگری از کاغذ دیواری که قابلیت های چشمگیری دارد، کاغذ دیواری پی وی سی (PVC) با روکش وینیل می باشد. این نوع کاغذ دیواری مقاومت بالایی در برابر آب و ضربه دارد و به راحتی آسیب نمی بیند. این کاغذ دیواری شما را از هر دغدغه ای نسبت به نظافت و خرابی پوشش دیوارها تا مدت های طولانی خلاص می کند. با این حال کاغذ دیواری پی وی سی (PVC) به دلیل خاصیت ضد آب بودن برای اتاق کودکان و مکان های پرتردد بسیار مناسب است.
  • و اما عالی ترین نوع کاغذ دیواری، کاغذدیواری نانو است که با به روزترین تکنولوژی روز دنیا تولید می شود و مزایای بسیار دارد. این کاغذ دیواری محبوب جهانی قابلیت شستشو، ضد غبارو آلودگی، ضد حریق، ضد ضربه ، مقاوم در برابر نور و بسیاری موارد دیگر که به این محصول اعتبار بخشیده است.
  • کاغذدیواری مخمل نوع دیگر از کاغذدیواری است که وجود تکه های مخمل ظاهر جذابی به آن داده است. اگر معماری ساختمان شما از جمله معماری های لوکس و اشرافی (مدرن یا کلاسیک) است با استفاده از این کاغذ دیواری می توانید محیطی آراسته، فاخر، لوکس و دوست داشتنی را در دل روزهای پر پیچ و خم زندگی تجربه کنید و از دیدن آن نهایت لذت را ببرید.
  • کاغذدیواری های سه بعدی که این روزها مانند یک اثر هنری بر دیوارها خودنمایی می کنند. این کاغذ دیواری به گونه ای طراحی شده که از فاصله چند متری برجسته بنظر می رسد و در مکان های مختلف بدون محدودیت قابلیت نصب دارد.
  • نوع دیگر از کاغذدیواری ها که قیمت بسیار بالایی دارند کاغذدیواری با الیاف طبیعی هستند که به ندرت در بازار یافت می شوند و فقط خاص پسندان سراغ آن را از فروشندگان می گیرند. استفاده از این کاغذدیواری می تواند گزینه مناسبی در اجرای فنگشویی در دکوراسیون داخلی باشد. در صورتی که قیمت کاغذ دیواری برایتان ملاک نیست، حتما از این نمونه بکر و نادر استفاده کنید و دریافت ارتعاشات مثبت و آرامش محیط را به گونه ای کمتر تجربه شده داشته باشید.

مرکز پخش کاغذ دیواری

انتخاب آلبوم های منحصربفرد کاغذ دیواری

قطعا انتخاب کاغذدیواری دلخواه از بین حجم زیادی از الگوها امری زمانبر و دشوار است. اما دسته بندی کاغذ دیواری به صورت آلبوم این امر را تا حد زیادی تسهیل بخشیده است و انتخاب های شایسته تری را در مدت زمان کوتاه به مخاطب ارائه می کند. توصیه می کنیم برای تهیه کاغذ دیواری به مراکز پخش و فروش کاغذدیواری مراجعه کنید که آلبوم های منحصر بفرد کاغذدیواری در اختیار شما قرار می گیرد و کارشناسان فروش هر لحظه با تمام انرژی و مهارت های خود آماده همکاری هستند. این آلبوم ها گلچینی از طرح های پرفروش و خاص بوده که برای دکوراسیون مختلف طراحی شده اند.

از آنجایی که تشخیص کاغذدیواری درجه 1 از نوع درجه 2 آن کار دشواری است توصیه می کنیم خرید را از مراکز پخش و فروش کاغذ دیواری تهیه کنید که ارسال رایگان خرید های جزئی و کلی را به سراسر کشور دارند. همچنین از کیفیت و قیمت محصولات این مراکز مطمئن و راضی خواهید بود زیرا بهترین برندهای ایرانی و خارجی را به مشتریان ارائه می دهند.

فروشگاه کاغذ دیواری آرتار دکور

خرید آسان کاغذ دیواری از مرکز پخش و فروش کاغذ دیواری آرتار دکور:

احتمالا با واژه کلاهبرداری اینترنتی آشنا هستید و شنیده اید که برخی از افراد سودجو با طراحی سایت های جعلی و یا نامعتبر اقدام به فروش محصولات خاص می کنند اما در قبال پولی که دریافتی یا اجناس نامرغوب برای مشتری ارسال می شود و یا بدتر از آن هیچ محصولی بدست خریدار نمی رسد.

فروشگاه آرتار دکور:

  1. امکان خرید آسان را برای همه خریداران فراهم می کند.
  2. برای جلب رضایت متقاضیان، اجناس ضمانت شده و معتبر داخلی و خارجی را در لیست فروش قرار می دهد.
  3. خدماتی از قبیل ارسال رایگان برای همشهریان دارند و کمترین هزینه ارسال را از مشتریان شهرستانی دریافت می کنند.
  4. اگر مشتری حتی یک رول کاغذدیواری سفارش دهد باز هم طبق اصول فروشگاه برای همشهریان تهرانی بصورت رایگان و از عزیزان شهرستانی کمترین هزینه ارسال دریافت می شود.

مرکز پخش و فروش کاغذ دیواری

متنوع ترین طرح های کاغذ دیواری

آلبوم های کاغذدیواری اعم از نمونه های پرفروش، خاص ، منحصربفرد و حتی کمیاب ترین ها در مرکز پخش و فروش کاغذ دیواری آرتار موجود می باشد و تمام این آلبوم ها برای همکاران تهرانی و شهرستان ها ارسال می شود. همچنین انواع کاغذدیواری که در تک تک آلبوم ها گردآوری شده اند با قیمت های مناسب در اختیار خریداران قرار می گیرد. می توانید بهترین و مرغوب ترین برندهای معتبر را فقط در مراکز پخش و فروش کاغذدیواری سراسر کشور بیابید.

پس با خاطری آسوده خریدی همراه با ضمانت و قیمت و کیفیت عالی در آرتار دکور داشته باشید. مسلما در مراکز فروش کاغذ دیواری معتبر، نیروهای خبره و با تجربه ای مشغول فعالیت هستند و اطلاعات کاملی درمورد انواع کاغذدیواری و برندهای معتبر دارند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. کارشناسان و مشاورانی که در این فروشگاه ها مشغول به فعالیت هستند همه روزه به صورت رایگان پاسخ گوی سوالات شما خواهند بود. این افراد علاوه بر مشاوره تلفنی به صورت مکاتبه ای در تلگرام و واتساپ نیز متقاضیان را با ارائه اطلاعات کامل راهنمایی می کنند و حتی با دریافت عکس دکوراسیون، دریافت اطلاعاتی از قبیل متراژ محیط، میزان نورگیری، سلیقه و میزان هزینه مورد نظر مخاطب، بهترین نوع کاغذدیواری را پیشنهاد می دهند.

در صورت تمایل به خرید کاغذدیواری، آرتار دکور پیشنهاد می کند حتما از فروشگاه های معتبر و بدون واسطه خرید کنید چرا که مراکز پخش و فروش کاغذدیواری در سراسر کشور انواع کاغذدیواری را به صورت جزئی، کلی و با قیمت های منصفانه و بی رقیب به فروش می رسانند که از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه خواهد بود و لذت یک خرید عالی و فراموش نشدنی را خواهید چشید.