کار هر بافنده و حلاج نیست

بعضیا به هیچ کاری نه نمی گویند و بی خبر و عجولانه برای هرکاری طمع می کنند و فرصت رو غنیمت می دانند تا خودی نشان دهند غافل از این که عاقبت کار چه خواهد شد؟ و گند کار که در بیاد بهانه تراشی ها شروع میشه.
نقاشی ساختمانی فقط متری 6 تومان! نقاشی با اقساط 12 ماهه ! یک تضادی به چشم می خوره و مشخصه که یک جای کار می لنگه ، کاری که گرگ به سختی انجام می دهد را روباه به آسانی پیش می برد گاها طرف ادعا می کنه که کار رو به موقع و عالی تحویل می دهم، اونهم با قیمت خیلی پایین تر از بقیه همکارام و در نهایت کاری که تحویل میده فقط یک افتضاحی که برای مشتری خیلی گران تر تموم میشه.
چندی پیش سردیس مرحوم مشایخی رونمایی شد که انتقادات زیادی از باب نبود تشابه به همراه داشت، از این نمونه ها تو کار نقاشی ساختمان هم زیاد دیده میشه احتمالا سازنده ی این سردیس هم مثل نقاش داستان ما بوده که میگن ؛ قرار بود یه دکل مخابراتی رو رنگ آمیزی کنن، به مناقصه گذاشتن.
نقاش ها اومدن قیمتشون رو دادن همه حدود 15 تا 20 میلیون قیمت داده بودند، ولی یکی از نقاشان 2 میلیون قیمت تعیین کرده بود و برنده مناقصه شد.
روز موعود فرا رسید و ازش خواستن کار رو شروع کند، نقاش با یک سطل رنگ آویزان از دوچرخه وارد حیاط مخابرات شد.
گفتن بسم الله این دکل و اینم شما کارتون رو آغاز کنید …
نقاش یه نگاه به دکل انداخت و گفت؛ آقا جان اینجوری که نمیشه، شما اول دکل رو باز کنید، بیارینش پایین، بعد که کارتون تموم شد به من اطلاع بدین، منم میام رو زمین رنگ کاریشو انجام میدم!

 

نویسنده: منصور حیدرپور – تیم تولید محتوای قهرمانان تجارت جهانی

داستان نقاشی ساختمان
داستان نقاشی ساختمان

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه