مرکز لاغری در شهریار

کلینیک لاغری شهریار

مرکز لاغری در شهریار بهترین مکان برای لاغری و تناسب اندام شماست. داشتن اندام متناسب و زیبا خواسته همه ی افراد است. سبک زندگی ناسالم باعث شده است تا بسیاری از افراد از اضافه وزن و داشتن چربی های اضافی رنج ببرند. چاقی در ناحیه شکم، پهلو، بازو و ران از جمله چاقی های متداول در آقایان و خانم ها می باشد. روش های مختلفی برای لاغری و کاهش وزن وجود دارد. مرکز لاغری در شهریار با ارائه جدید ترین متدهای لاغری در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

رژیم غذایی مناسب و سالم یکی از اصلی ترین فاکتورها برای داشتن اندام متناسب به حساب می آید. استفاده به اندازه از غلات و سبزیجات مفید، پرهیز از خوردن فست فود و رعایت اصول در غذا خوردن سبب می شود تا فرد به اندام زیبا و متناسب دست یابد. ورزش و فعالیت بدنی کافی نیز از دیگر فاکتورهای لازم می باشد. در مواردی افراد سالیان سال سبک زندگی غلط و ناسالمی را داشته اند و چربی زیادی را در بدن خود انباشته اند. در این موارد افراد تنها با رعایت رژیم و ورزش به اندام مورد نظر خود دست پیدا نمی کنند و حتما باید از مرکز لاغری در شهریار کمک بگیرند.

 

خدمات زیبایی در مرکز لاغری در شهریار

کلینیک زیبایی نویان طب که مرکز لاغری در شهریار است با دارا بودن پزشکان با تجربه یکی از بهترین کلینیک ها در شهریار می باشد. این مرکز مجهز به انواع دستگاه های به روز دنیا است که می توانید از آن ها برای لاغری و تناسب اندام خود استفاده نمایید. روش هایی مانند کربوکسی تراپی، دستگاه شاک ویو، دستگاه کویتیشن، دستگاه ال پی جی و دستگاه آراف در مرکز لاغری در شهریار به کار برده می شود. هر کدام از این دستگاه ها روش جدیدی برای رسیدن به تناسب اندام می باشند.

قبل از هر اقدام و به کارگیری هر دستگاهی پزشک با معاینه فرد و کسب اطلاعات در مورد سلامتی اقدام به دادن رژیم غذایی مناسب به او می کند. در تمام مراحل درمانی حتما باید رژیم متعادل و سالمی رعایت گردد. این موضوع یکی از موارد مهم در مشاهده نتیجه مناسب می باشد. در صورتی که رژیم سالمی نداشته باشید ممکن است هرگز از هیچ روش درمانی نتیجه مناسبی را دریافت نکنید. روش لاغری هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. بهتر است برای تشخیص روش مناسب خودتان به مرکز لاغری در شهریار مراجعه نمایید.

مرکز لاغری در شهریار

کربوکسی تراپی در مرکز لاغری در شهریار

کربوکسی تراپی روشی برای لاغری موضعی بدن است. در این روش از گاز کربن دی اکسید برای از بین بردن چربی ها استفاده می شود. روش کار بدین صورت است که گاز کربن دی اکسید به ناحیه مورد نظر تزریق می شود. با انجام این تزریق اکسیژن موجود در بافت کاهش می یابد و بدن شروع به ارسال اکسیژن و خون به آن ناحیه می نماید. همین کار سبب می شود تا چربی موجود در آن نقطه از بین برود. این درمان در مرکز لاغری در شهریار انجام می گردد.

از این روش می توان برای لاغری بازو، ران، غبغب، شکم و پهلو استفاده کرد. توجه داشته باشید که بعد از انجام درمان و در طی آن حتما باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید. حدود 10 جلسه برای مشاهده نتیجه ی اثر بخش لازم است و در صورتی که جلسات را نیمه کاره رها کنید نواحی مورد نظر چربی های خود را از دست نمی دهند. در صورتی که از وجود چربی تنها در ناحیه خاصی از بدن خود رنج می برید می توانید از روش کربوکسی تراپی در مرکز لاغری در شهریار استفاده کنید و نتیجه بسیار خوبی را مشاهده نمایید.

 

دستگاه شاک ویو در مرکز لاغری در شهریار

شاک ویو یکی از روش های جدید لاغری موضعی می باشد که از آن در مرکز لاغری در شهریار استفاده می گردد. نحوه ی کار این دستگاه بدین صورت است که با فرستادن امواج فراصوت به ناحیه مورد نظر فرد سبب از بین رفتن چربی ها می شوند. نواحی که برای آن ها از این روش استفاده می شود عبارتند از ران، باسن و شکم. توجه داشته باشید که در سایر نواحی نمی توان از این دستگاه استفاده نمود.

با نفوذ موج های فراصوت به ناحیه مورد نظر، گرما ایجاد می شود و این گرما به تدریج چربی های موجود را آب می نماید. در این روش نیز حتما باید رژیم غذایی را رعایت کنید. اغلب روش های موضعی برای لاغری قابل بازگشت هستند و در صورتی که فرد بعد از درمان رژیم مناسبی نداشته باشد قطعا تجمع چربی دوباره آغاز خواهد شد. دستگاه شاک ویو حتما باید توسط فرد حرفه ای و متخصص مورد استفاده قرار بگیرد. مرکز لاغری در شهریار بهترین و کاربردی ترین روش های لاغری را برای شما مشتریان عزیز ارائه می نماید.

 

استفاده از دستگاه کویتیشن در مرکز لاغری در شهریار

دستگاه کویتیشن از دیگر دستگاه های لاغری موضعی است که از امواج فراصوت برای لاغری استفاده می کند. کاربرد این دستگاه بیشتر در نواحی شکم و پهلو می باشد. مکانیسم آن بدین صورت است که با انتقال امواج به ناحیه مورد نظر سبب تبدیل سلول های چربی به اسید چرب می شود. اسیدهای چرب از طریق ادرار از بدن دفع می گردند. در واقع پس از مدتی توده های چربی از بین رفته و پوست سفت می گردد. این روش برای کسانی که دارای پوست شل و افتاده هستند کارایی بیشتری دارد و در مرکز لاغری شهریار مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کاهش چربی های بدن حتما باید جلسات خود را به طور منظم انجام دهید. نکته ی بسیار مهم و ضروری در این روش نوشیدن مقدار کافی آب می باشد. در صورتی که آب کافی به بدن برسانید اسید چربی بیشتری از بدن دفع می گردد و نتیجه بهتری را دریافت می کنید. حتما باید قبل از استفاده از دستگاه کویتیشن چربی ها مورد اسکن قرار بگیرند تا میزان آن ها مشخص شود. برای انجام لاغری موضعی با این دستگاه می توانید به مرکز لاغری در شهریار مراجعه نمایید. توصیه می شود حتما اقدامات خود را در مراکز معتبر انجام دهید.

 

دستگاه ال پی جی در مرکز لاغری در شهریار

این روش لاغری موضعی توسط ماساژ و مکش مایعات از بدن انجام می شود. این دستگاه دارای یک غلتک است که بر روی ناحیه مورد نظر قرار می گیرد. با حرکت دستگاه بر روی ناحیه مورد نظر تعریق صورت می گیرد و مکنده این مایع را دریافت می کند. برای کاهش و لاغری توده های بسیار سخت چربی توصیه می شود از این روش استفاده گردد. این نوع لاغری موضعی کاملا غیر تهاجمی بوده و دارای هیچ درد و خونریزی نمی باشد. در واقع با انجام ماساژ و مکش خون رسانی و اکسیژن رسانی بیشتری به بافت انجام می گردد.

توصیه می شود افرادی که از این روش برای لاغری موضعی استفاده می نمایند حتما روزانه به مقدار کافی آب بنوشند. ممکن است در صورت کمبود آب بدن دچار مشکل شود. سلولیت یکی از مشکلات عمده در بیشتر خانم ها است که به سختی از بین می روند با استفاده از دستگاه ال پی جی در مرکز لاغری در شهریار می توانید از شر سلولیت های خود خلاص شوید. بهتر است 10 الی 20 جلسه این روش را انجام دهید تا نتیجه مطلوبی را دریافت نمایید. این دستگاه علاوه بر لاغری سبب افزایش قدرت عضلانی در فرد نیز می گردد.

 

دستگاه آراف در مرکز لاغری در شهریار

دستگاه آراف از جمله جدیدترین دستگاه های لاغری است که در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش ماساژ به همراه انتقال امواج فرا صوت صورت می گیرد. این دستگاه سبب تبدیل سلول های چربی به اسید چرب می شود. بیشترین کاربرد آراف در ناحیه شکم و پهلو است. قطعا آب کردن چربی های این ناحیه یکی از سخت ترین کارها است. با استفاده از این دستگاه می توانید در مرکز لاغری در شهریار لاغری موضعی و زیبایی را تجربه نمایید.

مرکز لاغری در شهریار

مرکز کاهش و افزایش وزن در شهریار

علاوه بر لاغری و کاهش وزن برخی از افراد به دنبال افزایش وزن هستند. اندام متناسب اندامی بسیار لاغری و استخوانی نیست. افراد بسیاری به دنبال وزن گیری هستند. معمولا در افراد بسیار لاغر قدرت عضلات کم است و فرد از اندام نحیف خود رنج می برد . این افراد در پیدا کردن لباس مناسب دچار مشکل می شوند و معمولا سایز مورد نظر خود را پیدا نمی کنند. در صورتی که به دنبال افزایش وزن هستید می توانید از مرکز لاغری در شهریار کمک بگیرید. رژیم های غذایی مناسب برای وزن گیری می تواند کمک بزرگی برای تقویت عضلات باشد.

همچنین ورزش و استفاده از دستگاه های مناسب برای تقویت بافت ها و عضلات نیز کاری است که در مرکز لاغری شهریار انجام می شود. کلینیک لاغری شهریار با ارائه برنامه و خدمات منحصر به فرد شما را به هدف می رساند. داشتن یک اندام متناسب که نه بسیار لاغر و نه بسیار چاق است هدف مرکز لاغری در شهریار می باشد. با مراجعه و آشنایی بیشتر با روش های کار می توانید تصمیم بهتر و درستی را بگیرید. توصیه می شود قبل از انجام هرگونه اقدام زیبایی حتما تحقیقات کامل و کافی را در مورد مرکز انجام دهید. با انجام برخی از اقدامات توسط افراد غیر حرفه ای ممکن است خسارت های جبران ناپذیری را متحمل شوید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما  تماس بگیرید:

02165015028
09935854248

پیج اینستاگرام:

noyanteb.center