کاغذ دیواری سزار پچیوتی Cesare Paciotti

کاغذ دیواری سزار پچیوتی Cesare Paciotti

کاغذ دیواری ها همگام با تغییر سبک لوازم خانگی و محصولات مدرن و اسپرت متحول شده اند و طرح و نقش هایی با سبک معاصر و جدید ارائه داده اند، طرح های مدرن معمولا برگرفته از طرح های کلاسیک با ایجاد تغییر و خلاقیت هستند با این تفاوت که طرح هایی با زمینه های خلوت، طیف رنگ های خنثی و شاد و تنوع طرح و رنگ در کاغذ دیواری های مدرن بیش تر است.

کاغذ دیواری های مدرن دست طراح دکوراسیون و مشتری را در ست کردن و تطبیق دکوراسیون باز می گذارد، طرح های مدرن با انواع مبلمان ها، پرده ها، کفپوش ها سازگاری دارد. تنوع رنگ در کاغذ دیواری های مدرن زیاد است و انواع رنگ های زیبا با طیف روشن، مات و تیره کار شده است، بنابراین فضای شما همیشه منحصر به فرد و مطابق با طرح های خلاقانه و بروز خواهد بود.

کاغذ دیواری سزار پچیوتی Cesare Paciotti

معرفی آلبوم کاغذ دیواری Cesare Paciotti

شرکت های طراحی و ساخت کاغذ دیواری آلبوم های بسیار زیادی از کاغذ دیواری های سبک مدرن را به بازار عرضه کرده اند و شاید همین زیادی آلبوم کاغذ دیواری باعث شود مشتریان در انتخاب دچار سردرگمی شوند و یا انتخاب برایشان سخت تر شود. در این مقاله از بین آلبوم های بیشمار مدرن فروشگاه آرتار دکور آلبوم کاغذ دیواری سزار پچیوتی را به مشتریان معرفی و عرضه می کند.

سزار پچیوتی کاغذ دیواری  سبک مدرن، با طرح های نفیس و مقاوم در برابر سایش، رطوبت و نور خورشید است. این کاغذ دیواری ساخت چین و طرح ایتالیا است، کاغذ دیواری سزار رنگ های بسیار زیبا و متنوعی سازگار با انواع سلیقه را دارد.

 طرح های کاغذ دیواری مدرن سزار پچیوتی

  • طرح بوته جقه
  • طرح سنگ
  • طرح گونی
  • طرح های پتینه
  • طرح مواج
  • آبرنگی
  • موتیف
  • ابر و بادی
  • ساده
  • گونی

کاغذ دیواری سزار پچیوتی Cesare Paciotti

توصیه برای طرح های کاغذ دیواری Cesare Paciotti

طرح بوته جقه

بوته جقه از نمادهای سنتی در کشورمان است که در بسیاری از کاشی کاری ها و انواع پارچه ها و صنایع دستی طرح آن را می توان  دید، طرح بوته جقه در کاغذ دیواری سزار برای تزئین دکوراسیون کلاسیک به کار می رود، طرح بوته جقه برای تزئین و پوشش دیوارهای رستوران ها، کافه های سنتی و گالری ها مناسب است.

کاغذ دیواری سزار پچیوتی Cesare Paciotti

طرح سنگ

طرح سنگ گرانیت برای ورودی و راهرو ها در منزل و محیط کار برای سالن های و پیشخوان های اداری مناسب است، طرح سنگ با رنگ های فیروزه ای، طلائی که دارای رگه های ریز و درشت به رنگ های طلائی، نقره ای، عقیق و فیروزه ای می باشد، دیوار پشت تلویزیون از دیوارهای مستعد برای پوشاندن با انواع طرح سنگ می باشد.

 طرح گونی

طرح گونی کاغذ دیواری سزار از تنوع زیادی برخوردار است و متناسب با سلیقه ی مشتریان در عین سادگی، زیبایی و جلوه چشم نوازی دارد، طرح گونی مناسب برای فضاهای اداری و پوشش یکدست و ساده در منازل مناسب است.

 طرح های پتینه

 برای منزل و محیط های اداری مناسب است، طرح پتینه انواع رنگ های روشن و مات با طرح های پتینه محو، ابرو بادی و پتینه ی ترک دارد، از طرح پتینه می توان در سالن های پذیرایی استفاده کرد.

کاغذ دیواری سزار پچیوتی Cesare Paciotti

طرح ساده

از طرح های ساده با رنگ زمینه ی مات و روشن برای پوشش انواع دیوار ها می توان استفاده کرد، طرح ساده صلابت و یکنواختی زیبایی را ایجاد می کند و همیشه زیبایی دارد، پذیرایی، اتاق خواب، راه روها و هر مکانی که بخواهید طرح ساده برای آن مناسب است.

طرح مواج

طرح مواج برای نصب در پشت تلویزیون و هماهنگ کردن با سایر طرح ها مناسب است و می توان در مکان های مختلفی به عنوان مکمل استفاده کرد. طرح مواج برای پیشخوان ها و محیط های اداری و تجاری نیز مناسب است.

 

کاربری کاغذ دیواری سزار پچیوتی

کاغذ دیواری پذیرایی

طرح های موتیف، ساده، ابر و بادی و مواج برای نصب و پوشاندن سالن پذیرایی در آلبوم کاغذ دیواری سزار پچیوتی موجود است، طرح های پتینه با رنگ بندی های متنوع برای پذیرایی کاربرد دارد.

کاغذ دیواری اتاق بزرگسالان

کاغذ دیواری سزار پچیوتی طرح های ساده و پتینه دارد و برای نصب در اتاق خواب بزرگسالان مناسب است، طرح های ساده و پتینه با رنگ های طیف روشن استخوانی، کرمی، صدفی گزینه ی مناسبی برای اتاق خواب بزرگسالان در آلبوم کاغذ دیواری سزار پچیوتی است.

کاغذ دیواری اتاق دختر و اتاق پسر

طرح های ساده و پتینه های محو، آبرنگی، ابر و بادی با رنگ های کالباسی، بنفش و دودی برای اتاق خواب دختر و پسر مناسب است و از طرح ها دیگر متناسب با سلیقه جوان پسند می توان استفاده کرد.

کاغذ دیواری سزار پچیوتی Cesare Paciotti

قیمت کاغذ دیواری Cesare Paciotti

کاغذ دیواری مدرن تنوع قیمت دارد و به کیفیت، جنس کاغذ دیواری بستگی دارد، کاغذ دیواری سزاز پچیوتی قیمت میان رده و متوسط دارد و در آرتار دکور با بهترین قیمت عرضه می شود، قیمت تک فروشی کاغذ دیواری سزار 240000 تومان است، برای خرید عمده و تعداد زیاد با آرتار دکور تماس حاصل نمایید.

همچنین پیشنهاد میکنیم از آلبوم های کاغذ دیواری جدید بازار در سایت نیز دیدن فرمایید.

انواع برند های معتبر کاغذ دیواری اروپایی، چینی، ترک به صورت عمده با قیمت کف بازار در آرتار دکور در دسترس مشتریان گرانقدر است، همچنین آرتار دکور برای حمایت از تولید داخل انواع کاغذ دیواری ایرانی با طرح و نقش متنوع و کیفیت جنس خوب را در حجم زیاد و کانتینری به مشتریان عرضه می کند.

 

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۲۳۷۸۳۶۱

۰۲۱۷۷۳۲۳۲۲۹